Monday, April 1, 2024

284. A.G. Ajantha Kumara

තිළිණයා ලියලා තියෙන කඩපුලි කොමෙන්ටුව දැක්කාම මේක මතක් උනේ!

අපේ අම්මාගේ මරණයෙන් පසුව මමත් තාත්තාත් පමණක් හක්බෙල්ලාවක විසූ සමයක් විය. උසස් පෙළ අවසන් වී ගෙදර සිටි මා රැකියාවක් නොකල අතර තාත්තා මාහට යැපීම් දීමනාව ලබා දෙන්නට නොමසුරු විය.

ඔය කියන කාලේ අපේ ගෙදර උයා පිහා දෙන්නට ආච්චියෙක් සිටි අතර පසු කාලෙකදී කෑවේ බිව්වේ හක්බෙල්ලාවකම අසල්වාසී ප්‍රියන්ත පියසේකරලාගේ ගෙදරිනි.

එසේම; මාගේ මිතුරෙකුවූ තනකොළවත්තේ කිත්සිරිගේ මිතුරන් සැට් එකක් මාහට නොමිළේම සෙට් විය. ඒ අඟුරුවැල්ලේ අජන්ත, දිලා, ජිජූ, සාමන්ත, රුවන්වැල්ලේ අනීස්, අත්තනායක,  රාජා ආදීන් විය.

මේ ගැන්සියේ ලීඩර් හෙවත් පොර වූයේ අපගේ කථා නායකයා වූ ඒ ජේ අජන්ත කුමාරය. 

ඒ. ජේ යනු අදාසි ගමරාළලාගේ යන්නය!

පාසැලේ පොදුසහතික පත්‍ර සාමාන්‍ය පෙළ ලියන්නට ඔන්න මෙන්න තියා පාසැල් හැඳුනුම් පත් සකසන කාලයේ පන්ති භාර ගුරුතුමා පැමිණ පෝරමයේ නම පිරවීමට උදාහරණය ලෙස ගත්තේ අජන්තගේ නම ලු.

"දැන් ළමයි මුලකුරු සමග නම ලියනවා නම් මේ අජන්තගේ ඒක ලියන්නේ ඒ. ජී.  අජන්ත කුමාර කියලා . . . . !"

"ආං උඹේ නම කියනවා . . . !" ළඟ හිටිය එකෙක් අජන්තගේ කනට කීවේය.

"මොකක් . . !?" අජන්ත හිස ඔසවා ගුරුතුමා දෙස එක එල්ලේ බැලුවේය. :මොන මගුලක්ද දන්නෑ . . !"

"දැන් අජන්ත සම්පූර්ණ නම ලියනවා නං;  ලියන්නෝන අදාසි ගමරාළලාගේ අජන්ත කුමාර කියලා . . !"

"හුම්ප්ස් . . !" වටේ හිටපු කෙල්ලන් කොල්ලන් දෙතුන්දෙනෙකුට හිනාය.

අජන්තගේ ගිණි කන පැනලාය.

"මොන මගුලක්ද සර්! වෙන නමක් තිබ්බෙම නැද්ද මගේ නමම ගන්න . . !?"

ඒ අජන්තගේ හැටිය. 

අජන්තට හිටියේ අයියා කෙනෙකු පමණය. අජන්තගේ තාත්තා නැටුම් ගුරුවරයෙකු වූ අතර අම්මාද ගුරුතුමියකි. අජන්තලාගේ ගෙදර තිබුනේ අඟුරුවැල්ලෙන් ගල්පාත පාරේ වැව අයිනේය. ගෙදර තිබුනේ වැවට මායිම්වය. වැවේ නාන ලිඳක් තිබුනු අතර එතැනට මුළු ගමේම ගෑනුන් තරුණියන් පිරෙණ අතර එතැන සුන්දර දර්ශණ; දිනයේ සෑම පැයකදීම පාහේ මැවී තිබුනි. කොටිංම GNT එකකි. GNT කියන්නේ ගෑනු නාන තැන කියන එකටය.

අජන්ත නොම්මර එකේම සටන් ශූරයෙකි. ඔහු තරම් සටන් කලාව වෙනුවෙන් කැපවූ අයෙකු වූවානම් ඒ ඇඟේ ඇඟිළි ගනනට විය යුතුය.

ඔහු මුල් කාලයේ විවිධ සටන් ශෛලීන් අනුගමනය කලත් අවසන් නවාතැන් පොල වූයේ වින්-චූන් සමගය.

වින්-චූන් කියන්නේ Ip Man බයිස්කෝප් එකේ ඉප් මෑන් හෙවත් ඩොනී යෙන් වැඩ කිඩ පෙන්වන ආර්ට් එකය. බෲස්ලී තමන්ගේ ජීට් කුන් ඩෝ ශිල්පයට වර්ටිකල් පන්ච් එක කොපි කර ගත්තේ මෙයින් යැයි කියනු ලැබේ!

මෙරටට පිරිසිදු වින්-චූන් කලාව ගෙන ආ ප්‍රසන්න ජයවීර ඔහුගේ ගුරුතුමා විය. එකල ලක්දිව පුරා Siva Lee ලා දර්ශන දැක්වූ සමයක් විය.

එකල සිවා ලී ගේ ශිෂ්‍යයන් සහ උපදේශකයින් මහපාරේ බස් එකේ පවා ගමන් බිමන් ගියේ බෲස්ලී ලෙස සැරසීය. කලු බාච්චු කලිසම් කලු හෝ සුදු ටී ෂර්ට් ඇඳ කුංෆු සපත්තු දමා ගත් ඔවුන් ඈත සිට බලන්නෙකු හට උවද අඳුනා ගත හැකිව තිබුනි. 

ඔවුන් බස්ටෑන්ඩ් වල සිටියේද එක කොනකට වී ගැම්මේය.

අවිස්සාවේල්ලේ සිට කෑගල්ල හරහා නුවර දෙසට දිවෙන බස් රියක් අඟුරුවැල්ලේ වංගුවේ කඩේ ලඟ තේ බොන්නට නවත්වයි. සතියේ එක් දිනක දෙකක මේ බසයේ පැමිණෙන සිවා ලී  ගේ නිකායේ උපදේශකයෙකු මෙම බසයේ පැමිණ තේ කඩය අසලට ගොඩ වැදී එහි පඩියක පාදයේ ඇඟිළි තුඩු මතින් සිටගෙන පොඩි පහේ කැටයමක් දානු අපේ ගැන්සියේ එකෙකු දැක තිබුනි. 

දැක නොසිට එය අජන්තගේ කනේ තැබීමටද ඔහු කටයුතු කර සිටියේය.

ඊළඟ සතියේම අජන්ත වැඩේට බැස්සේය. 

උපදේශකට විවෘථ අභියෝගයක් කලේය.

අභියෝගය භාර ගැනීමට තරම් උපදේශක මෝඩ නොවීය.

ඉන් පසු ඔහු බසයේ ගමන් ගත්තද තේ බොන්නට කඩයට බසිනු අප නොදුටුවේය.

අජන්ත ගිය සටන් පාසල එනම් ප්‍රසන්න ජයවීරගේ නිවස තිබුනේ බත්තාමුල්ලේ සුභූතිපුරය! රෑ වෙන තුරු සටන් පුහුණු වන අජන්ත බසයක එල්ලී අවිස්සාවේල්ලට පැමිණ බසයක් නැතිනම් මහරෑ අවිස්සාවේල්ලේ සිට අඟුරුවැල්ලට "පාගල් මුජේ කර්දියා" හෙවත් "පාගල්" එකේ හෙවත් පයිංම පැමිණේ.

සමහර දිනවල අවිස්සාවේල්ලේ සිට අඟුරුවැල්ලටම මහපාර දිගේ ෆෝම්ස් හෙවත් කාතා කරමින් පැමිණ ඇති බව දිනක් ඔහු මා හා කීවේය.

කියෝ කුෂින් වල කිලෝගානේ රොම්බ පන්ච් එකට වඩා වින්චූන් වල වර්ටිකල් පන්ච් එක සුපිරි බව මා දුටුවේ ඔහුගෙන් ය. වන් ඉන්ච් පන්ච් හෙවත් අඟලක දුර සිට ප්‍රථිවාදියාහට එල්ල කරණ වින්චූන්  පන්ච් එක වර්ටිකල් පන්ච් එක වේ.

මේකත්  බලාගෙනම යං!

අජන්තගේ ගෙවල් කිට්ටුව ගෙදරක රුවන්වැල්ල පොලීසියේ සාජන් වරයෙකු සිටියේය. ඔහුට ක්වුරුත් කීවේ "පොඩි සාජන්" කියාය. පොඩි සාජන් 88/89 කාලයේ නොම්මර එකේ කිලර් කෙනෙක් වූ බව මා අසා ඇත. දිනක් ඒ අසලින් යන අජන්තට ගෙදර කවුළුවකින් නාඹර යුවතියක් දක්නට ලැබුනේය. ඒ පොඩි සාජන්ගේ පවුලගේ නැගණිය හෙවත් නෑනා පොඩ්ඩය. අජන්ත කළු මෙන්ම දැකුම් කළු එකෙකි. ඔහුට සුන්දර සිනහවක් සහ දිගු ඇහි පිහාටු සහිත දෙනෙතක් හිමි විය. ඒ සිනහවෙන් එදින උපරිම ප්‍රයෝජනය ගත් අජන්ත එදින හෝ පසු දිනෙක රාත්‍රියේ ඇගේ කාමරයට ගොඩ වදින්නට සෙටමෝල් විය. 

රූපවාහිණියේ කෝපි කඩේ යන වෙලාව ඔහු වැඩේට යොදා ගත්තේය! 

මුළු ගමම පමණක් නොව රටම රූපවාහිණිය ඉදිරියේ සිටි හෝරාවේ අජන්ත හීන් සීරුවේ ගෙදරින් එළියට බැස සෙමෙන් සෙමෙන් පොඩි සාජන්ගේ නිවසට ලංවන්නට විය. 

තම පෙම්වතියගේ කාමරයේ ජනේලය; කාටවත් නොඇසෙන්නට හීන් සීරුවට අරින්නට අජන්ත සිතා සිටියත් එහි සිහින් හඬ සාලයේ සිටි පොඩි සාජන්ට ඇසුනේ නොසිතූ පරිද්දෙනි.

ජනෙලයෙන් ඇතුලට ඔලුව ඔබනවාත් සමගම ඇතුලත දොරින් කාමරයට කඩා පැන්නේ පොඩි සාජන්ය!

ඒක්ෂණයෙන් එලියට පැනගත් අජන්ත නැවතුනේ තම ගෙදර ඉස්තෝප්පුවේ පසුපස වූ පුටුවක වාඩිවී නෝන්ඩි නැතුව කෝපිකඩේ නරඹමින්ය.

ඒ කෙසේ වෙතත් පොඩි සාජන් අජන්තව අඳුනාගෙන තිබුනි. ඔහු ජනේලයෙන් පිටත් බලද්දී අජන්ත දාගෙන ගොස් තිබුනු බාටා කෑලි දෙක සොයා ගැණීමට හැකිවී තිබුනි.

තවත් විනාඩි ගණනකින් පොඩි සාජන් අජන්තලාගේ ගේ ඉදිරිපිටය!

එක අතකින් සෙරෙප්පු කූට්ටමය!

"ටීචර් පොඩ්ඩක් බලන්නකෝ ඉස්සෙල්ලාම මේ සෙරෙප්පු දෙක කාගෙද කියලා!?" පොඩි සාජන් අජන්ත දෙස නොබලාම අම්මාට සෙරෙප්පු දෙක පෑවේය!

අජන්ත කිසිම වගක් විභාගයක් නැතිව කෝපිකඩේ සීන් එකේය!

"ඔව් අපේ එකක් තමයි ඇයි සාජන් මහත්තයා . . .?"

"නෑ මේ අපේ නෝනාගේ නංගි මේ දවස් වල ගෙදරට ඇවිත් ඉන්නවා! ඒ පොඩි කෙල්ලගේ කාමරේට වලත්තයෙක් රිංගන්න ගිහිං මට අහු උනා! මේ උගේ සෙරෙප්පු දෙක!"

"ඔය වලත්ත මිනිහාව මම අත ඇරලා තියෙන්නේ සාජන් මහත්තයා! මට ඕකව හදා ගන්න බෑ! පුළුවන් දෙයක් කරණ්න!"

"අහුවෙද්දෙංකො ඕකා!" සෙරෙප්පු කූට්ටම දමා ගැසූ පොඩි සාජන් යන්නට ගියේය.

අජන්ත හදිස්සියට දාගෙන ගිහිං තිබුනේ තාත්තාගේ සෙරෙප්පු කූට්ටමය!

වරක් අජන්ත ගෙදර ඉස්තෝප්පුවේ පුටුවක හිඳ සිගරැට් එකක් බොමින් සිටියේය. අම්මාද ගෙදරය! ඌට ඒවා වගේ වගක් නොමැත. එක වරම අම්මා ඉස්තෝප්පුවට එන හඬ ඇසුනු අජන්ත වහාම දිගු සිගරට් උගුරක් කට පුරා ඇද සිගරට්ටුව රැඳි අත පුටුව පසුපසට ගෙන කිසිවක් නොදොඩා සිටියේය. 

"පුතේ මම පොලට යනවා! ඔයා කොහෙවත් යන්න එපා ගේ ඇරලා දාලා!" අම්මා ඉල්ලීමක් කලේය!

අජන්ත "හා . . .!" ගෑවේය.

සිගරට් දුම එහා මෙහා කර බලන විට අම්මා මිදුලෙන්ද සෑහෙන ඈතකට ගොස් තිබුනාය!

අර අපේ තිළිණයා මතක් කල "සීදේවි", "මධුරස", "රතී", "නව සරණ" ආදී එකී නොකී මෙකී පත්තර පිටු ජෝඩු; අජන්තගේ කාමරේ ඇඳේ මෙට්ටය යටද ඇඳ යටද මේසය උඩද හැම තැනකම තිබුනි. එකල ගැන්සියේ කාට කලාපයක් ලැබුනත් එය නතර වන්නේ අජන්තගේ කාමරයෙනි. අජන්තගේ කාමරයට සෙට මෝල්වන මිතුරන් පිටු ගලවාගෙන ඒවාට සම වැදී ලියා තිබෙන රසාලිප්ත සිදුවීම් "හිතට ගන්නේ" දැහැන් ගතවීමෙන්ය!

වරක් අජන්ත වින් - චූන් සීන් එකකට කොළඹ ඇවිත් ගෙදර යන විට අම්මා කාමරය නොම්මර එකට අස් පස් කොට සියල්ල පිළිවෙලට සකස් කොට තිබුනාය. කාමරයේ මේසය මත දින පිළිවෙලට නවසරණ, සීදේවි, මදුසමය අරක මේක වෙන වෙනම ගොඩවල් වෙන් කොට තිබුනි!

ගුරුවරුන්ගේ හැටි එහෙමය!

අජන්තලා කතරගම ගම් උදාව බලන්නට ගියොය. මුළු ගැන්සියම වැඩේට සෙට මෝල් විය. සමහරු අත මුඩල් තිබුනු අතර සමහරු පැමිණියේ අතේ සත පහ නැතිවය!

මොරාවත්තේ රාජා ටවුමට පැමිණ තිබුනේ තම අම්මාගේ කුකුල් කොටුවෙන් කුකුළන් දෙදෙනෙකු පෝර උරයකට දමාගෙනය! ඒ උන් විකුණා මුදල් ලබා ගෙන ගමනට සහභාගී වීමටය.

කොහොමින් කොහොමින් හෝ සෙට් එක කතරගම ගම් උදාවට ගියෝය! එන්නට සල්ලි තිබුනාට කන්න බොන්න තබා ආපසු එන්නටවත් අතේ සත පහක් නොමැත!

අජන්ත ගමුදාව වටේ ඇති තාවකාලික හෝටල් ආපනශාලා වල කැරකී පොඩි පහේ අධ්‍යනයක යෙදුනි. එක් හෝටලයක අය කැශියර් කූඩුවේ එකාට සල්ලි දුන් පසු; සිගරැට් පැකට්ටුවකින් කපාගත් කුඩා කාඩ් බෝඩ් කෑල්ලක ඇන්වුම ලියා ඔහුගේ අත්සන තබයි. මුදල් ගෙවූ තැනැත්තාට ඇත්තේ එකසිය ගානට සෙනග පිරුණු හෝටලයේ පසුපසට ගොස් කුස්සිය පැත්තෙන් ඉල්ලපු දෑ ගෙන මුල්ලක් අල්ලාගෙන කොටා බාන්නටය!

ප්ලේන්ටියක් ඇනවුම් කොට කාඩ් බෝඩ් කෑල්ල රැගෙන එන්නට එකෙකු යැව්වේය. තව එකෙකු යැව්වේ වෙනත් හෝටල් දෙක තුනකිට් හිස් සිගරට් පැකට් දෙක තුනක් රැගෙන ඒමටය. ප්‍රදර්ශණ භූමියෙන් පෑනක්ද සොයාගෙන අජන්ත වැඩේට බැස්සේය.

කට්ටිය කැමති කැමති දේ කාඩ් බෝඩ් කෑලි වල ලියැවුනි. .

අජන්ත සුපිරියටම කැෂියර් කූඩුවේ එකාගේ අත්සන ගැසුවේය. 

කට්ටිය අම්මට සිරි වෙන්නම වැළඳුවේය!

අජන්තට ඕනෑම අත්සනක් ගැසීමට මෙන්ම ඇඳීමට්ද හැකියාවක් තිබුනි.

එකල 3.80 සීසන් ටිකට් එක මිළදී ගෙන එය ඉන්දියන් තීන්තෙන් 88.00 ක් කොට දින පතා කොළඹ යන්නට සීසන් සකසා ගත්තේය. සීසන් එකේ උඩ කෙළවරේ පෑනෙන් ලියන "සිට - දක්වා" විස්තරේද ඔහු කදිමට මකා - ලියා සකසයි!

මාගේ මිත්‍රයෙකු හට සාමාන්‍ය පෙළට ලැබුනේ සාමාන්‍ය සාමාර්ථයකි. ඔහුට විශිෂ්ඨ සාමාර්ථයක් ලබා ගැනීමට අවශ්‍ය විය! 

ඔහු කොළඹ සිට පැමිණ රුවන්වැල්ලෙන් විභාගය ඉල්ලුම් කලේය. හක්බෙල්ලාවක ලිපිනයට තැපැල් අයිඩෙන්ටිය හදා ගත්තේය. අජන්ත හමුවිය. අජන්ත මාගේ මිතුරාගේ ෆොටෝව ගලවා; විභාගයට ලියන එකාගේ ඡායාරූපය එහි ඇලවීය. 

සාමාන්‍යයෙන් පෝස්ටල් අයිඩෙන්ටියේ මැද ඡායාරූපය අලවා එහි එක් මුල්ලකට වන්නට මුද්‍රාවක් හෙවත් සීල් එකක් ගසයි. රවුමේ වට තුන් කාලක් අයිඩෙන්ටිය උඩ තියෙන අතර කාලක් පොටෝ එකේ යට දකුණු මුල්ලේය! පසුව අලුත් ෆොටෝ එක මත රවුමට තීන්තෙන් මුද්‍රාව ඇන්දේය. වැඩේ එළකිරියටම සිද්ධ විය.

මිතුරාට D සාමාර්ථය ලැබුනි.

අජන්ත 88/89 කාලයේදී අපගේ මිත්‍රයෙකුගේ මාමා කෙනෙකු ගේ ආරක්ෂකාව සිටියේය. ඔහු පලා බබෙකි. අජන්ත දක්ෂ වෙඩික්කරුවෙකි. තාත්තා අත තුවක්කුවක් තිබුනි. පලා බබාගේ ආරක්ෂකයින් ඒ සඳහා පුහුණුවක් ලැබීමට නියමිතව තිබුනි. ඒ පුහුණුවේදී ඉලක්කයට වෙඩි තබන්නට තිබුනේය. ඔහුට ලැබුනු උන්ඩ අටෙන් හතක්ම ඉලක්කයට වෙඩි තැබීමට සමත් විය. අවසාන උන්ඩය ඔහු ඉලක්කය නොගෙන වෙඩි තැබූ අතර යාබදව හිටි එකෙකු තැබූ උන්ඩයක් අජන්තයාගේ ඉලක්කය මත පතිත විය. අටෙන් අටම වෙඩි තැබූ එකම අය ඔහු විය!

පෝස්ටුවක් නොව පත්තරයක් අච්චු ගැසීමට රස කථා ගොන්නක් අජන්ත වටා ඇත. එකල මාගේ හොඳම මිතුරා ඔහු විය! අවම වශයෙන් මසකට වතාවක් වත් වලියක් කොක්කක් ගේමක් නැති අතීතයක් ඔහුට නැතිවිය! අජන්ත වලි දාගත්තේ එකෙකු දෙන්නෙකු සමග නොව පලාත් සමගය! ගම් සමගය!! 

වරක් සංගීත සංදර්ශණයකදී උනු සිද්ධියක් හේතු කොටගෙන එම ගමේ සිට අඟුරු වැල්ලට බසයෙන් පැමිණි සියල්ලන් හටම මසක් පුරා භෝජන සංග්‍රහයක් පැවැත්වීමට ඔහු කටයුතු කලේය. 

ඔහු පසුව මා සමග නව සම සමාජ පක්ෂයට බැඳුනි. මා කලකදි එයින් ඉවත්වූ අතර ඔහු පූර්ණ කාලිකයෙකු ලෙස එහිම සිටියේය. මා විවාහ වූ නමුත් ඔහුට පෞද්ගලික ජීවිතයක් නොතිබුනි. 

කාලය සමග ඔහුත් මාත් ඈත්වී ගියේය. ඒ අතර ඔහු දමිළ සොයුරියක් සමග ප්‍රේමයෙන් වෙළුනු බව අසන්නට ලැබුනි. ඔවුන් දෙදෙනාම යුරෝපයට යන්නට ගියේය. ඔවුන් පිටත්ව ගියේ ජර්මනියට වූ අතර අවසන් වරට ඔහුව දැක තිබුනේ ඉතාලියේදීය. ඒ මීට වසර පහකටත් ප්‍රථමය.

රුවන්වැල්ලේ මිතුරන් සී සී කඩවී ගොස්ය. තවමත් සිටින්නේ අනීස් පමණි. 

අනීස්ව හමුවන හෝ කතාකරණ සෑම කතාවක්ම මා අතින් කෙළවර වන්නේ "අජන්තයා ගැන ආරංචියක් නැද්ද බං?' කියාය.

ඒ සෑම අවස්ථාවකම අනීස්ගේ පිළිතුර එකම විය!

"දැං නං ඌ මැරිලා ඇති බං!"

අජන්ත නොම්මර එකේම ස්ට්‍රීට් ෆයිටර් කෙනෙක් විය! ඔහු කිසිදු සටනකින් පැරදී නැති ඩයල් එකකි.

වින් -චූන් සටන් වලදී මෙන්ම මහපාරේ  සංගීත සංදර්ශණ වල ක්‍රීඩා සැනකෙළිවල ඔහු දහය පහලොවට ගැසූ කථා එමටය!

"ඇලන්ක්වාටර්මන්" පොතේ "ආම්ස්ලොපොගාස්" ගේ සටන් සිහිකරවන සටන් ඉතිහාසයක් ඔහුට හිමි විය!

සත්තකින්ම ඔහු වීරයෙකි.

පසුව ලියමි: මම මේ පෝස්ටුව ජනගත කිරීමට පෙර අනීස්ට දූරකථනයෙන් ඇමතුවෙමි. අජන්ත පිළිබඳ හෝඩුවාවක් ජර්මනියෙන් ලැබුනු බව පැවසූ අතර අද උදේම ජර්මනියේ ජීවත් වන මාගේ මිතුරියක් සහ "සුලාගේ විත්ති" බ්ලොගය ලියන නංගීට මැසෙන්ජර් පණිවිඩයක් දැම්මෙමි.

අපේම මිත්‍රයෙකු වන උදයට 2016 දී බර්ලීනයේදී අජන්තව හමුවී ඇත. ඒ වන විට ඔහු දිවි ගෙවා ඇත්තේ ජර්මන් ජාතික තරුණියක් සමගය. 

අපගේ විශ්වාසයේ හැටියට ඉතාලියේ ඔහුට ජීවත්වීමේ නීතිමය අවසරයක් තිබුනත් ජර්මනියේ ඔහු ජීවත්වී ඇත්තේ නීතිවිරෝධී ලෙසය!  අජන්ත පිළිබඳව අප සතු අවසාන ආරංචිය ය!

 පොරොන්දු වෙන්නම්; උත්සුක වෙන්න; තවත් වතාවක් ඔහුව ජීවිතයට ලං කර ගන්නට!

22 comments:

  1. බලාගෙන ගියාම මාර ඩෑල්ස්නෙ තට්ටය මහත්තය ආස්සරේ කරල තියෙන්නෙ.

    අජන්ත ගැන යහපත් තොරතුරක් ජර්මනියෙන් ලැබේවායි පතනව.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔය ලියන්න පුළුවන් තරමේ ඒවා!
      බොහොම ස්තූතියි ප්‍රාර්ථනාවට!

      Delete
  2. +++++++++++++++++++++++++++++++++++

    ReplyDelete
  3. මරු කතා අපිත් දන්න සමහර සීන් තියනවා අත්තනායක අයියත් අජන්ත අයියගේ පලුවක් තමා...මරු කොලම

    ReplyDelete
    Replies
    1. ලියන්න මල්ලි ඒවත්! 😃😃😃 -තට්ටයා

      Delete
  4. කියෙව්වා.
    +++++++++++++++👌🙏💐

    ReplyDelete
  5. නිහතමානී හොඳ යහළුවෙක් !!! I wish I can meet him again!!!

    ReplyDelete
  6. අජන්තගේ රසබර සිදුවීම්....
    ජයවේවා !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. රසබර සිදුවීම් සමග දුක්බර වෙන්වීම්!

      Delete
  7. Manjula bro, poddak track neda?අදාසි ගමරාළලාගේ අජන්ත කුමාර කියලා kohomada A J Ajantha Kumara wenne? shouldn't it be A G Ajantha Kumara ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. හරිනෙ!/ ඉන්න දැන්මම හදන්නම්! ස්තූතියි වරද පෙන්නුවාට!

      Delete
  8. ගාණට තෝරලා බේරලා ලස්සනට ලියලා තියෙනවා. ජීවිතයේ හොද නරක දෙකම කදිමට වින්ද චරිතයක් වගේ. ඔහු ගැන ඔත්තුවක් ලැබේවි . ආසාවෙන් කියෙව්වා.

    ReplyDelete
    Replies
    1. අපි ජර්මනියේ බර්ලින් නගරය අවට හොයන්න තමයි හිතාන ඉන්නේ! ඒක සෙල්ලම් වැඩක් නොවෙයි. අපිට පොඩි සැකයක් තියෙනවා මේ මනුස්සයා එහේ බන්ධනාගාරගතවෙලාද කියලත්!

      Delete
  9. Study කරන්නට වටිනා කැරැක්ටරේ
    විත්ති කීම ගැන ස්තුතිය මිතුරේ

    ReplyDelete
    Replies
    1. ස්තූතියි නිදි මහත්තයා!

      Delete
  10. රසබර සිදුවීම් එකතුවෙන් හැඩගන්වෙන අපූරු ලිපියක්.හරිම ලස්සනට ඒවා පෙල ගස්සවල තියෙනවා.කටේ දුම් පුරවගෙන අම්මගෙ ප්‍රශ්නයට උත්තර දෙන හැටි මැවිල පේනව.අජන්තගෙ ලේඛන කලාව ගැන කියවද්දි catch me if you can වල Frank නිතැනිම්ම මතක් වෙනව.සටන් කලාවයි සේරම සලකල බලනකොට මිනිහ ඕල් රවුන්ඩර් කෙනෙක් නේද?

    ReplyDelete
    Replies
    1. සරත් මහත්තයා ඇත්තටම අජන්ත ඕල් රවුන්ඩර් කෙනෙක්!
      සුපිරි වැඩ්ඩෙක්!

      Delete
  11. නියමයි. අම්ම නම් පව්. ඉලක්කයට වෙඩිතැබීම නං මට මීටර් උනේ නෑ. අවුලක් නෑ ලබන සෙනසුරාදා තවත් රසබර කතාවකින් හමුවෙමු.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඉලක්කයට වෙඩිතියන්න උන්ඩ 8ක් දීලා. මේ යකා 7ක්ම හරියටම තියලා. අන්තිම එක "ඔන්න ඔහේ ඕන දිහාවක වැදීයං !" කියලා තියලා.
      ළඟ හිටපු එකෙක් පිස්සුවක් කෙළලා උගේ ඉලක්කයට තියන්න ඕන උන්ඩෙ ඇවිත් අජන්තගේ බුල් අයි එකේ වැදිලා.
      ඉතිං අටෙන් අටම ගොඩ!

      Delete
  12. මේ ලියවිල්ල පට්ට. සිදුවීම් ටික නිකන් මැවිලා පෙනුනා. මේ කථා වලින් කීපයක් ලයිව් අහලා තිබ්බට ආයෙ කියවද්දි හෙනම ත්‍රිල් එකක් ආවා.

    අපි හැදිච්ච වටපිටාව අනුව මේ අජන්තගෙ ජීවිතේ වගේ ජීවිතයක් ගත කරන්න හෝ ඒ වගේ බුවෙක් ලඟින් ඇසුරුකරන්න බැරි උනාට ඇඟ ඇතුලෙ ඒකට තියෙන නැමියාව, මේ වගේ ලස්සනට නවලා කරලා ලියලා තියෙන ලියවිල්ලක් කියෙව්වාම එලියට එනවා.

    ඒක මාර ආතල් එකක්. මේ ලියවීම් ශෛලිය ඒකට නියම උත්ප්‍රේරකයක්...

    ReplyDelete

23. ගඟක් දිගේ ගිය ගමනක්

"ගඟක් දිගේ ගිය ගමනක්" කියන්නේ ගඟක් වගේම දිග කථාවක්. මෝබි ඩික් වෙළුම් තුන අමෙරිකනු ලේඛක හර්මන් මෙල්විල් ගේ ධවල තල්මසාගේ...